perjantai 11. maaliskuuta 2016

COCOPANDA

DSC_0067

Löysin pari viikkoo sitten mulle ihan uuden verkkokauppatuttavuuden, Cocopandan. Cocopandan sivuilta löytyy valikoimaa mm. meikkien sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteiden osalta. Heiltä löytyy myös paljon hyviä tarjouksia, mikä innosti ainakin mut tilaamaan. Klikkailin pienen tilauksen itselleni, ja se saapui mun lähipostiin n. viikon päästä tilauksen lähettämisestä. Kaikin puolin oon ollut tyytyväinen sekä palveluun että tuotteisiin! Mun paketista paljastui tällaista:

DSC_0075
DSC_0079

Mulla on ollut jo kauan pulaa hyvistä siveltimistä. Oon lukenut blogeista paljon kehuja näistä Real Techniquesin siveltimistä. Niinpä ajattelin kokeilla itsekin näitä, kun bongasin nämä hyvästä tarjouksesta. Cocopandan sivuilta löytyi paljon erilaisia Real Techniquesin siveltimiä tarjouksesta, että jos kiinnostaa, niin kannattaa ehdottomasti käydä sieltä selailemassa. Mä päädyin tähän kolmen siveltimen pakkaukseen valkoisessa värissä. Nämä on jo nyt olleet mulla kovassa käytössä, ja hyviä ovat!

DSC_0089
DSC_0091

Tämä Beauty UK:n Contour Palette oli melkoinen löytö myös. Oon nimittäin jo kauan etsinyt tällaista voidemaista korostuspalettia. En kuitenkaan oo raaskinut ostaa mitään isoa ja kallista palettia, ja vastaavasti en oo löytänyt tällaista pienempää. Nyt löytyi, ja hintaakin oli vain 6,50€! Oon kyllä tykännyt tästä paljon ♥

DSC_0080

Viimeisenä paketista paljastui vielä pieni suihkepullo kynsille. Oon tosi huono lakkaamaan kynsiä, ja suurin ongelma mulla tahtoo aina olla se, etten jaksa odottaa niin kauan paikoillaan että lakka kuivuisi kunnolla. Onnistun aina pilaamaan lakkauksen viimeistään siinä vaiheessa, kun tökin kynsiäni kaikkeen ennen kuin lakka on kuivunut. Toivottavasti tässä ois nyt ratkaisu siihen pulmaan! Tämän suihkeen avulla kynsilakan pitäisi kuivua huomattavasti nopeammin. Päätin napata tämän vielä ostoskoriini tilausta tehdessä, sillä hintaa tällä oli vain muutama euro, ja tuotekuvaus vakuutti mut. Vielä en oo ehtinyt kokeilemaan tämän vaikutusta, mutta toivotaan että tämä toimii mun toiveiden mukaan!

Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Powered By Blogger