sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Nettivaatekaupat, jotka sun ois hyvä tietää

Musta tuntuu että oon tän mun vuosien nettikauppojen selailun myötä tutustunut aika hyvin erilaisiin ulkomaalaisiin verkkokauppoihin. Mun mielestä on aina ihan huippua jos onnistuu löytämään jonkun ihan uuden kivan verkkokaupan. Siks aattelin että ois kiva esitellä teillekin muutama mun löytämä kauppa!

Oletan että suurimmalle osalle teistä isoimmat ulkomaalaiset kaupat, kuten Asos, Forever21, Newlook ja Boohoo, on tuttuja (jos ei, niin käyhän äkkiä kurkkaamassa!), joten halusin tulla esittelemään teille niitä ehkä vähän vähemmän tunnettuja kauppoja, jotka toimittavat Suomeen :) Nämä oon tainnut löytää kaikki ihan vaan sattuman kautta ja tykkään käydä näissä kaikissa selailemassa tarjontaa säännöllisin väliajoin. Mutta pidemmittä puheitta, tässä ne tulee; 3 nettivaatekauppaa, jotka sun ois hyvä tietää :)



Toimitusaika: 5-10 päivää
Toimituskulut: 6,99£ eli noin 8€

Prettylittlething on brittiläinen vaatekauppa, joka myy vaatteita, asusteita ja jonkin verran myös kosmetiikkaa. Mä tilasin itse täältä marraskuussa ensimmäisen kerran. Paketissa saapui bomber-takki ja choker-koru. Kaikki meni muuten hyvin, mutta tilaamastani bomberista puuttui kokonaan yksi vetoketju, joka tuotekuvissa kaupassa näkyi. Siitä huolimatta tuotteet oli tosi mieluisia! Tilauksesta paketin saapumiseen kului muistaakseni vähän reilu viikko, mikä on aika perus briteistä tilattaessa. Heidän vaatteensa on tyyliltään tosi paljon mun mieleen, ja hintaluokkakin on ihan kohtuullinen!


Toimitusaika: 6-8 päivää
Toimituskulut: 6,99£ eli noin 8€

Brittiläiseltä JD Sports-kaupalta löytyy hyvä valikoima sporttityylisiä vaatteita, merkkivalikoimaan kuuluu mm. Adidas, Nike, Puma, Fila jne. Esimerkiksi Adidaksen vaatteita tuolta löytyy melko kivasti, ja valikoimassa on merkiltä ehkä vähän erilaisiakin tuotteita kuin Suomalaisissa kaupoissa. Valikoimasta löytyy niin vapaa-ajan vaatteita ja kenkiä, kuin ihan urheiluvaatetustakin naisille, miehille ja lapsille. Mä oon tilannut heiltä nyt kaks kertaa. Molemmilla kerroilla paketti on tullut nopsasti, ja se on tuotu ihan kotiovelle saakka. Kaikki on sujunut hyvin ja oon ollut tyytyväinen palveluun. 


jennyfer nettivaatekauppa


JENNYFER

Toimitusaika: 3-6 päivää
Toimituskulut: 9,90€

Viimeisimpänä kauppa, josta tilasin eilen ensimmäistä kertaa. Uskallan veikata, että tätä kauppaa ei ihan kauhean moni täällä tiedä (korjatkaa toki jos oon väärässä!). Kyseessä on nimittäin ranskalainen vaatekauppa. Mulla tulee tästä mieleen aika paljon H&M jostain syystä, ehkä vaatteet on jotenkin vähä samantapaisia. Jennyferillä on usein tosi hyvät alet, ja muutenkin hinnat on aika alhaiset. Mulle tilaukseen lähti muutama paita, jotka voisin vaikka täälläkin esitellä, kunhan saapuvat.

Untitled
Tässäpä oli mun nettikauppavinkit tällä kertaa! Ulkomailta tilaamisessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Riskejä saattaa olla hieman enemmän ostamisessa ja palauttaminen on hankalampaa sekä usein kallistakin. Muutaman kerran oisin halunnut jotain palauttaa, mutta oon todennut että tuote on melkeinpä helpompaa koittaa myydä edelleen täällä Suomessa, kuin alkaa siihen palautus- tai vaihtorumbaan. Pääosin mun kokemukset ulkomaalaisista verkkokaupoista on kuitenkin olleet hyviä. 

Hyvä puoli ulkomaalaisista kaupoista shoppailussa on se, että valikoimaa riittää! Tarjolla on myös hieman erilaisia vaatteita, ja mun mielestä on kiva ostaa vaatteita, joita ei oo joka toisella vastaantulijalla päällä. Mä oon myös aikamoinen verkkokauppojen selailija. Saatan käyttää selailuun tunteja, vaikka en mitään ostaisikaan. Mut se on vaan kivaa!

Ajattelin että voisin tehdä toisenkin tällaisen postauksen, sillä vinkkejä ois enemmänkin jaettavaksi, jos teillä kiinnostusta riittää! Läheskään kaikista mun tiedossa olevista nettikaupoista en tosin oo itse koskaan tilannut, mutta siitä huolimatta ajattelin että niitä vois olla kiva jakaa teidänkin tietoisuuteen! 


Mut hei, ois kiva kuulla mitä mieltä olitte tällaisesta postauksesta, ja oliko nämä kaupat teille vielä ennestään tuttuja? :)

2 kommenttia:

  1. Moikka! Ajattelin tilata tässä lähipäivinä tuolta plt:tä, mutta onko siis niin että sieltä ei pitäisi tulla tulleja kun tilaa? :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Anteeksi vähän myöhässä vastaan! Mutta siis ei mulle ainakaan tullut mitään tulleja maksettavaksi :) Tuohan on siis brittiläinen kauppa ja niin kauan kuin britit on osa EU:ta niin tavara liikkuu vapaasti, eli ei pitäisi tulla tulleja :)

      Poista

Powered By Blogger