sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Summer must-haves

Oon taas ihan kesäfiiliksissä, kun aurinko on paistanut jo monta päivää putkeen. Oon ehtinyt jo useampana päivänä selailemaan kesävaatteitakin nettikaupoista. Niinpä ajattelin tehdä pienen kollaasin siitä, mitä mun ens kesän must have -listalta löytyy.

For summer


1. Ihan ykkösjuttu ens kesäksi on kesäinen kimono. Mielellään kukkakuosilla ja hapsuilla varustettuna. Tämä kuvan yksilö on mun mielestä melko täydellinen ♥ Mun vaatekaappiin mahtuis kyllä vaikka useampikin kimono eri kuosissa.

2. Oon jo jonkin aikaa katsellut kuvan kaltaista olkapäät paljastavaa valkoista pitsistä paitaa. Ois niin ihanan kesäinen!

3. Pyöreät aurinkolasit on olleet mun ostoslistalla jo ties kuinka kauan. Itseasiassa sellaiset on just parhaillaan matkalla mun luokse. Toivotaan että paketista paljastuu sitten sellaiset kuin toivoinkin!

4. Kesäksi tarvisin ehdottomasti lisää shortseja. Oon tykästynyt vähän revittyihin korkeavyötäröisiin malleihin. Sellaisia täytyy alkaa siis metsästää.

5. Nyöriballeriinat ois aika kiva lisä kenkäkokoelmaan. En vielä viime kesänä oikein ehtinyt innostua näistä, mutta ens kesäksi toivon löytäväni nämä jostain.

6. Lisää shortseja! Vähän rennommat shortsit ois myös kiva lisä vaatekaappiin, sellaisia kun multa ei vielä entuudestaan oikein löydy.

7. Slip on-kengät on kyllä yksi juttu joka jäi viime kesänä ostamatta. En oikeen vielä oo varma missä värissä tai kuosissa kengät haluaisin, mutta sellaiset kyllä täytyy saada. 

8. Oon viime aikoina innostunut hameista enemmän. Kesäksi oiskin kiva saada vaikka useempikin uusi hame. Tällä hetkellä nämä skater-malliset hameet iskee, ja viininpunainen väri myös.

9. Oon niin uusien bikinien tarpeessa. Mustavalkoiset block-bikinit ois aika jees!

10. Kaikkein lämpimimpinä päivinä ois ihana vetää päälle rento mekko. En oikein löytänyt tähän kollaasiin sellaista mekkoa, millainen se mun mielessä on. Täydellinen mekko ois vähän hippimäinen, vaalea ja rento.

Mitäs mieltä ootte näistä? Onko teillä jo jotain ostoslistalla kesäksi? :)


Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Powered By Blogger