perjantai 14. huhtikuuta 2017

LIFE UPDATE

DSC_0687

Moi moi ja ihanaa pääsiäistä! Nyt kun koitti muutaman päivän loma, niin päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja käyttää aikaani kirjoittamiseen :) After all, blogin kirjoittaminen on yks kivoimmista harrastuksista, kun tässä saa yhdistettyä sekä valokuvaamisen, että kirjoittamisen! Oon aika vasta huomannut, että tykkään ihan oikeasti myös luoda tekstiä. Ja haluaisin kehittyä siinä valtavasti! Kehittyminen toki vaatis sitä säännöllistä kirjoittamista, mikä taas ei oo ollenkaan mun vahvuuksiani...
DSC_0690

Mut joo, mun elämään kuuluu tällä hetkellä hyvää! Paljon on taas ehtinyt tapahtua :) Oon kerennyt muuttaa uuteen kotiin, ja mun työharjoittelukin alkaa vedellä jo viimeisiään. Opinnäytetyöprosessi starttas myös tossa viikko sitten. Lisäksi mun äiti laittoi tämän kuun alussa pystyyn oman yrityksen, jonka markkinoinnissa oon saanut olla mukana. Samoin oon koittanut markkinoida kovasti meidän urheiluseuran järjestämää juoksutapahtumaa Kipinä Maratonia, joka juostaan heinäkuussa. 

DSC_0710

Paljon on nyt siis elämä pyörinyt markkinoinnin ja tuollaisen touhuamisen ympärillä, mutta kiva niin :) Oon jotenkin niin innostunut tästä markkinoinnin alasta tällä hetkellä! Ihan mahtava tunne kun huomaa että on kyllä tullut valittua itselle ihan oikea ala, ja kun vielä valmistuminenkin alkaa pikkuhiljaa häämöttää. Vähän tekisi vielä mieli opiskella lisää, nyt kun tätä innostusta tuohon alaan ja uuden oppimiseen riittää. Mutta jos nyt ensin sais kuitenkin tuon yhden koulun loppuun saakka. Saa nähdä mihin tämä elämä sen jälkeen sitten kuljettaa :)

2 kommenttia:

  1. Ah, tulppaanit on niin ihania!
    Ja anteeks pakko poiketa tän postauksen aiheesta.. Huomasin, että oot tilaillut tuolta Prettylittlethingistä, niin mitä kautta paketti toimitettiin sulle? :-D siis tuliko se jollain kuljetusfirmalla vai Postin kautta? Mietin vaan että pitääkö mun koittaa väijyä etten vaan missaa sitä, vai saako sen esim. hakea postista :-)

    VastaaPoista
  2. Niin on! ❤
    Joo oon tilannu, ja muistelisin niin että sen kävin postin toimipisteeltä silloin noutamassa kotiin, eli ihan postin kautta kai tuli! :)

    VastaaPoista

Powered By Blogger