keskiviikko 9. marraskuuta 2016

90'S STYLE

Muhun on alkanut iskee tää 90-luvun muoti, joka on alkanut selkeesti hiipiin takaisin nykymuodin pariin. Siksipä saatte nyt listan mun tän hetken ysärivaikutteisista lemppareista. Saa nähdä kauan menee siihen että hehkutan täällä vyölaukkuja ja olkatoppauksia.

sametti
Mekko, Kengät & Bomber
Sametti. Ihan viime viikkoina oon alkanut innostuu näistä samettivaatteista ja asusteista. Toimii mun mielestä hyvin niin topeissa, mekoissa, hameissa kuin kengissäkin. Samettihousut ei kuitenkaan ainakaan vielä näytä mun silmiin kivalta, vaikka niitäkin näyttää kaupoista löytyvän. Erityisesti muhun iskee viininpunanen ja musta samettikuosi. 


choker
Choker 1, Choker 2 & Choker 3
Choker. Nämä! Alkuun en oikeen innostunut näistä, sillä mieleen tuli lähinnä koiran kaulapannat. Sain kuitenkin viime viikolla käsiini ensimmäisen oman chokerin ja nyt voisin tunkee sen osaksi mun jokaista asua... Haluun lisää erilaisia!


bomber
Bomber 1, Bomber 2 & Bomber 3

Bomber. Okei bomberit on ollu katukuvassa jo pitkään, ehkä vähän myöhässä oon taas alkanut näistä innostumaan kunnolla. Etenkin satiiniset bomberit on alkaneet tehdä tietään mun vaatekaappiin. Alunperin just nimenomaan satiinisista bombereista en ollu kiinnostunut ollenkaan. Hauskaa oikeesti miten tää mieli muuttuu niin nopeesti! Tilasin vähän aikaa sitten itselleni vaaleanpunaisen satiinisen bomberin. Siis minä. Vaaleanpunaisen. En ehkä vieläkään saata uskoo tätä. Mun päällä on nähty vaaleanpunaista varmaan viimeks yläasteella.


Ribattu kangas, off-shoulder & poolokaulus. Yhä edelleen nämä on onnistuneet pysymään mun suosiosssa. Ja ilmeisesti musta väri kans taas tän syksyn myötä. Ainakin siis jos näitä kollaaseja yhtään kattoo...

Vielä riittää niitäkin ysärihittejä, jotka ei ainakaan vielä oo onnistuneet vakuuttamaan mua. Yks näistä on ainakin toppi pitkähihaisen paidan päällä. En vaan osaa innostua kyseisestä muoti-ilmiöstä. Tosin jos joku ois pari kuukautta sitte sanonu että tuun pitämään samettipaitoja ja kaulapantoja julkisesti, niin oisin kyllä varmaan todennu että no wayyy. Mut täs sitä ollaan. Never say never.

Onks ysärimuoti iskeny teihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Powered By Blogger