perjantai 15. tammikuuta 2016

Hiushaaveiluja

Hiukset
Mun mieleen on hiipinyt pikkuhiljaa aika hurjalta kuulostava ajatus. Oon nimittäin haaveillut leikkaavani tän pitkän takkutukan pois. Viime päivät oon kuluttanut etsien kuvia kivoista hiusmalleista, ja koko ajan haaveilu tuntuu vahvistuvan suunnitelmaksi. Mulla on ollut viimeksi ykkösluokalla niin lyhyet hiukset, kuin millaisista nyt haaveilen. Tarkoitus ois siis leikata ihan polkkatukka ja samaan syssyyn värjätä se vielä takaisin tummanruskeaksi. En voi kuvitellakaan miten helppo ja kevyt semmonen tukka ois tähän nykyiseen verrattuna. Kuivuis suihkun jälkeen hetkessä, ei tarttuis enää joka paikkaan kiinni, ei tarvis vuodattaa kyyneleitä takkuja selvitellessä ja ei koko ajan tarvis olla värjäämässä! Pelottaa vaan tehdä niin iso muutos, iskee pian vielä identiteettikriisi! Ajattelin että kypsyttelen ajatusta vielä jonkin aikaa ja jos vielä muutaman viikon päästä on mieli sama, niin sitten vaan parturin penkkiin. Janne vastustaa kovasti ajatusta, sillä se on aina hokenut että en saa leikata mun pitkiä hiuksia koskaan pois, eikä kuulemma halua kuunnella sitä valitusta sitten kun tajuan mitä oon mennyt tekemään, haha. Paljon mahdollista kyllä että alkaa kaduttaa, mutta toisaalta kasvaahan hiukset aina lopulta takaisin. Ehkä pieni vaihtelu ei ois pahitteeksi...?

:llä Mira

2 kommenttia:

Powered By Blogger